ثبت نام یکپارچه ورود

هوندا وزل ۲۰۲۳

هوندا وزل ۲۰۲۳ تیم تحریریه فونیکس کد 366 مدیران خودرو 1402/12/22


هوندا وزل ۲۰۲۳، جدیدترین محصول وارداتی شرکت معین خودرو ایرانیان، اکنون با قیمت پایه مشخص در دسترس است.

در نمایشگاه اتو اکسپو تهران، معین خودرو ایرانیان برای نخستین بار هوندا وزل را به عنوان تازه‌ترین خودروی وارداتی خود معرفی کرد و آن را برای بازدید عموم به نمایش گذاشت. وزل ۲۰۲۳ به عنوان اولین کراس اوور جمع و جور وارداتی از سوی این شرکت، هم‌اکنون از طریق سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه می‌شود. سایت سامانه، علاوه بر عرضه این خودرو، قیمت پایه و نهایی هوندا وزل ۲۰۲۳ را در مبادی ورودی اعلام کرده است تا خریداران بتوانند به مقایسه قیمت‌ها بپردازند و انتخاب نهایی خود را انجام دهند.


نام خودرو قیمت پایه قیمت نهایی
هوندا وزل ۲۰۲۳ ۲,۰۳۵,۹۰۰,۰۰۰ ۲,۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰

امکانات رفاهی و ایمنی وزل: وزل با امکاناتی نظیر کیسه‌های هوای متعدد برای راننده و سرنشینان، سیستم پایش فشار تایرها (TPMS)، ترمز کمکی، کنترل پایداری الکتریکی، سیستم کمکی برای حرکت در سراشیبی و سربالایی، استارت دکمه‌ای، ورود بدون کلید، حالت‌های رانندگی متنوع، کلاستر نیمه دیجیتال، مولتی‌مدیا، نور بالا اتوماتیک، تهویه اتوماتیک و دیگر ویژگی‌های مدرن، ایمنی و راحتی را برای سرنشینان تضمین می‌کند.

مشخصات فنی هوندا وزل تمام بنزینی: مدل بنزینی وزل با موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی و تکنولوژی i-VTEC، قدرتی معادل ۱۲۴ اسب بخار و گشتاور ۱۴۵ نیوتن‌متر تولید می‌کند. این قدرت توسط گیربکس CVT با ۵ دنده مصنوعی به چرخ‌ها منتقل می‌شود. اگرچه قدرت موتور بسیار بالا نیست، اما برای نیازهای یک کراس اوور کوچک کفایت می‌کند.


مطالب مرتبط
BMW X2 2024: شاسی‌بلند اسپرت و لوکس برای جانبازان 1403/6/25
شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروی جک J4 توسط کرمان موتور 1403/6/22
شرایط ثبت نام نقد و اقساط کی ام سی EJ7 توسط کرمان موتور 1403/6/20
آئودی A3 و Q3 مدل 2024؛ هدیه‌ای ویژه از نادین خودرو به جانبازان 1403/6/19