ثبت نام یکپارچه ورود

سامانه پیش ثبت‌نام توزیع اینترنتی تایر در ایران راه‌اندازی شد

سامانه پیش ثبت‌نام توزیع اینترنتی تایر در ایران راه‌اندازی شد تیم تحریریه فونیکس کد 366 مدیران خودرو 1403/2/26


سخنگوی اتاق اصناف ایران، در گفت‌وگوی تلفنیِ “تهران ۲۰” شب گذشته (سه‌شنبه شب)، موضوع ثبت‌نام تایر خودروها و بررسی نکات پیرامون آن را تشریح کرد. او اظهار کرد که در هر بازار و هر تولید و مصرفی، اگر کار به صورت اصولی انجام شود، بایستی نظام عرضه و تقاضا در آن متعادل باشد. تایر خودروها نیز مستثنی نبوده و لاستیک نیز همچون بسیاری دیگر از کالاها، زمانیکه تولید نتواند پاسخگوی تقاضا باشد، قطعاً مشکل ایجاد خواهد شد.

این عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران، به اهمیت تعادل عرضه و تقاضا در بازار اشاره کرد و تاکید کرد که اگر تولیدکنندگان امکان پاسخگویی متناسب با نیاز بازار را ندارند، توانایی واردات آن بلافاصله وجود دارد.

سامانه پیش‌ثبت‌نام توزیع اینترنتی تایر سواری به آدرس kala.ntsw.ir راه‌اندازی شده است. متقاضیان باید پیش از مراجعه به فروشگاه‌ها، کد پیش‌ثبت‌نام را از طریق همین سامانه دریافت کنند. این کد، پس از ثبت اطلاعات خودرو، صادر می‌شود و گامی مهم در تسهیل فرآیند خرید تایر محسوب می‌شود. با این حال، مسئولان سامانه تأکید کرده‌اند که صدور این کد به معنای تضمین عرضه تایر مورد نظر نیست، بلکه فروش تایر منوط به موجودی آن در فروشگاه‌های توزیع‌کننده خواهد بود.

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران، در رابطه با قیمت تایر اعلام کرد که در سایز ۱۳، قیمت قدیم ۷۷۰ هزار تومان بوده و اکنون به یک میلیون و ۵۰ هزار تومان رسیده‌ است. همچنین در سایز ۱۴ نیز از یک میلیون و ۱۸ هزار تومان به یک میلیون و ۱۶۰ هزار تومان رسیده است. برای سایزهای ۱۵ به بالا که مصرف کمتری دارند، واحدهای عرضه‌کننده با مش


مطالب مرتبط
سایپا سیتروئن C3-XR را به بازار ایران آورد 1403/6/28
تیانا 2024، بازگشت پرقدرت یک سدان لوکس ژاپنی 1403/6/27
BMW X2 2024: شاسی‌بلند اسپرت و لوکس برای جانبازان 1403/6/25
شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروی جک J4 توسط کرمان موتور 1403/6/22