ثبت نام یکپارچه ورود

روکش آخرالزمانی سایبرتراک

 روکش آخرالزمانی سایبرتراک تیم تحریریه فونیکس کد 366 مدیران خودرو 1403/3/8


در دنیای امروز، تهدیدات امنیتی به شکل‌های متنوعی وجود دارند. یکی از این تهدیدات، حمله پالس الکترومغناطیسی (EMP) است که می‌تواند زیرساخت‌های حیاتی یک کشور را از بین ببرد. این حمله باعث قطع برق، اختلال در شبکه‌های ارتباطی، و فلج سیستم‌های حمل‌ونقل می‌شود.

شرکت میشن دارکنس (Mission Darkness)، با تخصص در تجهیزات امنیتی دیجیتال، محصولاتی را ارائه می‌دهد که از تجهیزات در برابر چنین بلایایی محافظت می‌کنند. یکی از این محصولات، چادر محافظ CYBERCYLENT است که به وسیله‌های نقلیه مانند خودروهای سایبرتراک تسلا، در برابر حملات EMP مقاومت می‌کند.

چگونه این چادر کار می‌کند؟

  • این چادر از الیاف متالیزه ساخته شده است که رسانایی بالایی دارند.
  • وقتی پالس‌های الکترومغناطیسی به چادر برخورد می‌کنند، پارچه بار الکتریکی را در امتداد بیرونی چادر توزیع می‌کند و میدان‌های الکترومغناطیسی داخل را از بین می‌برد.
  • این چادر طیف وسیعی از سیگنال‌ها از جمله وای‌فای، بلوتوث، سیگنال‌های سلولی ۵جی، جی‌پی‌اس و سیگنال‌های رادیویی را مسدود می‌کند.

توصیه‌ها:

  • صاحبان وسایل نقلیه الکتریکی می‌توانند از پنل‌های خورشیدی در کنار خودرو استفاده کنند تا در صورت نیاز، انرژی بی‌پایانی را تأمین کنند.
  • این چادر نه تنها برای سایبرتراک تسلا، بلکه برای هر وسیله نقلیه‌ای که نیاز به محافظت در برابر حملات EMP دارد، مناسب است.

به طور کلی، این پوشش به عنوان یک روکش رستاخیز برای آخرین خودروهای روز قیامت معرفی شده است و می‌تواند در شرایط سخت، برای بقا, امنیت وسایل نقلیه الکتریکی را حفظ کند.


مطالب مرتبط
سایپا سیتروئن C3-XR را به بازار ایران آورد 1403/6/28
تیانا 2024، بازگشت پرقدرت یک سدان لوکس ژاپنی 1403/6/27
BMW X2 2024: شاسی‌بلند اسپرت و لوکس برای جانبازان 1403/6/25
شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروی جک J4 توسط کرمان موتور 1403/6/22