ثبت نام یکپارچه ورود

داستان برند LUCANO چیه؟

داستان برند LUCANO چیه؟ تیم تحریریه فونیکس کد 366 مدیران خودرو 1402/10/7


بر اساس اخبار اخیر، برند جدید لوکانو و گروه صنعتی ماموت همکاری کرده‌اند و این همکاری تمام صنعت خودرو را در بر می‌گیرد. این همکاری نشان از رقابت فزاینده در بازار خودروی ایران است و به نظر می‌رسد بازار به زودی از یک برند شاسی‌بلند آفرود جدید استقبال خواهد کرد که با نام تجاری LUCANO شناخته می‌شود.

نام LUCANO از ترکیب کلمات انگلیسی "Luxury"، ایتالیایی "Cacciatore" (به معنای شکارچی) و انگلیسی "Novelty" شکل گرفته است. این نام حس کنجکاوی و کاوش را الهام می‌بخشد و همزیستی ماجراجویی آفرود با گردش شهری را نشان می‌دهد. LUCANO به مفهوم برند "از کلاسیک، فراتر از کلاسیک"، نوآوری و پیشرفت را ترویج می‌دهد و با عملکرد عالی، ایمنی بالا و فناوری هوشمند، رهبری در زمینه آفرود شهری را بر عهده دارد.

 

LUCANO با به ارث بردن ژن‌های نفیس و تلفیق خرد و مهارت‌های تیم‌های طراحی حرفه‌ای از کشورهای بریتانیا و آلمان، مدل جدیدی از شاسی‌بلندهای آفرود شهری را عرضه می‌کند. این برند در آینده، توسعه پایدار را ترویج خواهد کرد و با استفاده از منابع انرژی جدید، عملکرد آفرود کارآمدتر و سازگار با محیط‌زیست را ارائه خواهد کرد.

اولین مدل از برند LUCANO، یک شاسی‌بلند آفرود شهری است که در ویژگی‌هایی مانند توانایی‌های آفرود، قدرت، ایمنی و سایر عناصر آن، می‌تواند با لندرور مقایسه شود. انتظار می‌رود این محصول پیشگام در سال 2024 در خاورمیانه معرفی شود و با استفاده از فناوری‌های هوشمند و طرح‌های نوآورانه، شگفتی‌های بیشتری را برای طرفداران آسیای مرکزی به ارمغان آورد.

درباره خودروسازی LUCANO، جزئیات دقیقی در دسترس نیست. هویت LUCANO به عنوان یک بازیگر جدید در بازار خودروی ایران هنوز مرموز است و اطلاعاتی درباره مدل خاصی از خودروهای LUCANO وجود ندارد و اطلاعاتی درباره خودروهای احتمالی یا مدل‌های خاصی که برند LUCANO ممکن است عرضه کند، در دسترس نیست. برند جدید LUCANO هنوز در مراحل ابتدایی توسعه و طراحی است و اطلاعات کامل‌تر درباره آن در آینده ممکن است منتشر شود.


مطالب مرتبط
سایپا سیتروئن C3-XR را به بازار ایران آورد 1403/6/28
تیانا 2024، بازگشت پرقدرت یک سدان لوکس ژاپنی 1403/6/27
BMW X2 2024: شاسی‌بلند اسپرت و لوکس برای جانبازان 1403/6/25
شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروی جک J4 توسط کرمان موتور 1403/6/22