ثبت نام یکپارچه ورود

اطلاعیه شماره دو ایران‌خودرو

اطلاعیه شماره دو ایران‌خودرو تیم تحریریه فونیکس کد 366 مدیران خودرو 1403/5/23


شرکت ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای جدید تغییرات و جزئیات مرتبط با طرح فروش خودروهای خود را اعلام کرده است. این اطلاعیه شامل مواردی نظیر افزودن دو خودروی برقی به لیست محصولات، تمدید مهلت‌های زمانی، و توضیحاتی درباره ثبت درخواست و مسائل مالی مرتبط با خرید خودروها می‌شود.

در این اطلاعیه، مدل‌های لونا GRE و FAW Bestune NAT به فهرست خودروهای قابل عرضه اضافه شده‌اند. متقاضیان خودروهای برقی از برخی الزامات معاف هستند و نیازی به افتتاح حساب وکالتی یا مسدود کردن وجه ندارند. همچنین، مهلت ثبت درخواست در سامانه ikcosales.ir تا اول شهریور تمدید شده است.

برای طرح جایگزینی خودروهای فرسوده نیز، آخرین مهلت ثبت‌نام در سایت ستاد نوسازی خودروهای فرسوده تا پایان مرداد ادامه دارد. انتقال اطلاعات از بانک‌ها به سامانه ثبت درخواست ممکن است تا ۷۲ ساعت زمان ببرد.

تأکید می‌شود که ثبت درخواست در سامانه به معنای تضمین دریافت خودرو نیست و تعهد شرکت تنها پس از اعلام نتایج اولویت‌بندی و انعقاد قرارداد قطعی می‌شود. همچنین، انتقال امتیاز یا اولویت به هر شکلی ممنوع است.

در سامانه ikcosales.ir، عکس و مشخصات کلی محصولات قابل مشاهده است و مشخصات دقیق خودروهای قابل واگذاری در مرحله دوم اعلام خواهد شد.


مطالب مرتبط
BMW X2 2024: شاسی‌بلند اسپرت و لوکس برای جانبازان 1403/6/25
شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروی جک J4 توسط کرمان موتور 1403/6/22
شرایط ثبت نام نقد و اقساط کی ام سی EJ7 توسط کرمان موتور 1403/6/20
آئودی A3 و Q3 مدل 2024؛ هدیه‌ای ویژه از نادین خودرو به جانبازان 1403/6/19