ثبت نام یکپارچه ورود

🔴 محصولات جدید فونیکس NEV برای بازار ایران مشخص شد

🔴  محصولات جدید فونیکس NEV برای بازار ایران مشخص شد تیم تحریریه فونیکس کد 366 مدیران خودرو 1402/12/10


شیائو، مسئول ارشد برند فونیکس در حاشیه نشست تخصصی تکنولوژی خودروهای پاک فونیکس :


برنامه محصولات آینده این برند که روی محصولات هایبریدی و الکتریکی تمرکز دارد.

 رونمایی تیگو7 پرو ای‌پلاس پلاگین هیبرید در اوایل سال 1403 و  پس از دومین خودرو پلاگین هیبرید از خانواده تیگو، فونیکس FX الکتریکی(FONIX FX EV) و نسخه پلاگین هیبرید آریزو8 نیز به سبد محصولات فونیکس NEV افزوده خواهد شد

 

با این تفاسیر و با احتمال افزایش قیمت بنزین و همچنین تورم هر ساله، باید افزایش تقاضا برای خودروهای هیبرید و برقی رو شاهد  باشیم.

چنانچه خودروهای هیبرید فونیکس از خدمات پس از فروش مناسب و نمایندگی های قوی و فعال برخوردار باشند، دیر یا زود شاهد وجود یک خودروی برقی یا هیبریدی در منازل خواهیم بود.

احتمالا با توجه به حمایت های دولت ها از سوخت و خودروهای پاک، تسهیلات مناسب تری واسه خرید این خودروها خواهیم داشت. کما اینکه در حال حاضر خودرو تیگو 8 پرو هیبرید بیشترین مبلغ تسهیلات را در بین خودروهای مدیران خودرو دارد و مشتریان می توانند با پیش پرداخت 50 درصد و اقساط منعطف 60 ماهه این خودرو را خریداری کنند.

 

برد حرکتی این خودرو در حالتی که باتری ها فول شارژ باشند، معادل ۷۵ کیلومتر در حالت تمام برقی و بدون نیاز به موتور بنزینی است. در حالتی هم که باک بنزین ۴۵ لیتری و باتری ها فول شارژ باشند، مسافتی معادل ۹۵۰ کیلومتر را طی می‌کند.

مصرف سوخت تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید در بهترین حالت در حدود ۱.۵۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر بوده و در حالتی که موتور بنزینی فعالیت کند مصرف سوخت این خودرو ۶.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که این خودرو را یک محصول سازگار با محیط زیست تبدیل می کند.

راحتی، زیبایی، قدرت، شتاب و سازگاری با محیط زیست به طور همزمان در خودروی پلاگین هیبریدی تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید نهفته است.

 

 


مطالب مرتبط
سایپا سیتروئن C3-XR را به بازار ایران آورد 1403/6/28
تیانا 2024، بازگشت پرقدرت یک سدان لوکس ژاپنی 1403/6/27
BMW X2 2024: شاسی‌بلند اسپرت و لوکس برای جانبازان 1403/6/25
شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروی جک J4 توسط کرمان موتور 1403/6/22