ثبت نام یکپارچه ورود

فونیکس NEV ؛ برند جدید مدیران خودرو معرفی شد

فونیکس NEV ؛ برند جدید مدیران خودرو معرفی شد تیم تحریریه فونیکس کد 366 مدیران خودرو 1402/12/13


 

البته این برند، پیش از این و با آغاز عرضه تیگو ۸ پرو ای پلاس به صورت غیررسمی فعالیت خود را آغاز کرده بود.

 فونیکس (NEV)New Energy Vehicle که با تمرکز بر انرژی‌های نو فعالیت خود را آغاز کرده است به زودی محصولات جدیدی در رشته برقی و هیبریدی را روانه بازار ایران خواهد کرد.

 

در مراسم مدیران خودرو،  وزیر صنعت، شهردار تهران، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست حضور داشتند. وزیر صمت طی صحبتهایی از اولویت حمایت از خودروسازان برقی خبر داد. شهردار تهران هم به اهمیت به روز رسانی صنعت خودرو برای کاهش آلودگی هوا اشاره کرد. در ادامه مراسم هم مدیر عامل مدیران خودرو گزارشی از سرمایه‌گذاری‌های این خودروساز برای توسعه محصولات دوستدار محیط زیست، ارائه کرد.

 

فروش ویژه تیگو 8 پرو هیبرید  (اقساطی | نقدی)

فروش ویژه تیگو 8 پرو هیبرید  مدل 1403 و 1402   | نقدی و اقساطی | پیش پرداخت 50 درصد ،  اقساط 60 ماهه | مدت محدود |تحویل تا پیش از پایان سال در خرید نقدی

 

رونمایی از ۵ خودرو جدید فونیکس NEV

در مراسمی که به منظور معرفی این زیر مجموعه توسط مدیران خودرو با حضور تعدادی از فعالان رسانه ای و فعالان صنعت خودرو برگزار شد، خبر عرضه چندخودروی فونیکس NEV در سال جاری میلادی منتشر شد. این خودروها عبارتند:  از فونیکس تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید، فونیکس FX برقی و فونیکس  آریزو ۸ پلاگین هیبرید. علاوه بر این در مراسم رونمایی برند فونیکس NEV،  اطلاعاتی درباره خدمات پس از فروش خودروهای هیبریدی و برقی ارائه شد.

یکی از مدیران بخش خدمات پس از فروش فونیکس NEV  علاوه بر توضیحاتی درباره درباره آمادگی کارشناسان و مراکز تعمیرگاهی این برند برای ارائه خدمات، از  ضمانت‌های ۷ تا ۱۰ ساله خودروهای هیبرید این برند خبر داد. در حال حاضر خودروی تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید و باتری آن ضمانت ۷ ساله یا ۲۰۰ هزار کیلومتر دارد.

 


مطالب مرتبط
سایپا سیتروئن C3-XR را به بازار ایران آورد 1403/6/28
تیانا 2024، بازگشت پرقدرت یک سدان لوکس ژاپنی 1403/6/27
BMW X2 2024: شاسی‌بلند اسپرت و لوکس برای جانبازان 1403/6/25
شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروی جک J4 توسط کرمان موتور 1403/6/22