ثبت نام یکپارچه ورود

هانتر پلاس مونتاژی جدید زامیاد در سال 1403

هانتر پلاس مونتاژی جدید زامیاد در سال 1403 تیم تحریریه فونیکس کد 366 مدیران خودرو 1402/12/23


مهدی صادقی، مدیرعامل جدید شرکت زامیاد، اعلام کرد که این شرکت در نظر دارد پیکاپ هانتر پلاس را در سال ۱۴۰۳ مونتاژ و به بازار عرضه کند. این خبر پس از تغییرات مدیریتی اخیر در شرکت، که منجر به برکناری مدیرعامل قبلی و معرفی صادقی به عنوان جانشین وی شد، اعلام گردید. صادقی همچنین خبر داد که زامیاد توانسته است در سال ۱۴۰۲ رکورد تولید دوازده ساله خود را بزند و برای سال ۱۴۰۳ برنامه‌های بزرگی دارد.

به گفته صادقی، مونتاژ هانتر پلاس، که یک پیکاپ لوکس محسوب می‌شود، یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های زامیاد برای سال آینده است. این خودرو می‌تواند با پیکاپ‌هایی نظیر فوتون G7، بهمن G9 و کی ام سی T8 رقابت کند. در صورت موفقیت در تولید هانتر پلاس، زامیاد علاوه بر مدل‌های زاگرس، نیسان آبی و کارون، یک پیکاپ قدرتمند و لوکس دیگر را نیز به بازار عرضه خواهد کرد.

هانتر پلاس، که توسط یکی از برترین شرکت‌های خودروسازی چینی، چانگان، تولید می‌شود، می‌تواند توجه خریداران پیکاپ‌های آفرودی را به خود جلب کند. انتظار می‌رود که این خودرو در صورت تولید با تیراژ بالا، با استقبال خوبی در بازار مواجه شود.

مشخصات فنی هانتر پلاس: هانتر پلاس با پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر توربو GDi مجهز است که قادر به تولید ۲۲۶ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور است. این نیرو از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک AT به چهار چرخ خودرو منتقل می‌شود.

اگرچه هنوز اطلاعات دقیقی در مورد سطح آپشن‌های نسخه مونتاژی هانتر پلاس منتشر نشده است، اما با توجه به سطح بالای امکانات پیکاپ‌های رقیب، انتظار می‌رود که زامیاد نیز در تلاش باشد تا نسخه فول آپشن پیکاپ جدید خود را در ایران مونتاژ کرده و سهم بیشتری از بازار را به دست آورد.


مطالب مرتبط
BMW X2 2024: شاسی‌بلند اسپرت و لوکس برای جانبازان 1403/6/25
شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروی جک J4 توسط کرمان موتور 1403/6/22
شرایط ثبت نام نقد و اقساط کی ام سی EJ7 توسط کرمان موتور 1403/6/20
آئودی A3 و Q3 مدل 2024؛ هدیه‌ای ویژه از نادین خودرو به جانبازان 1403/6/19