ثبت نام یکپارچه ورود

مرسدس بنز AMG CLA۴۵ S Edition ۱؛ تجلی انحصار در تولید محدود

مرسدس بنز AMG CLA۴۵ S Edition ۱؛ تجلی انحصار در تولید محدود تیم تحریریه فونیکس کد 366 مدیران خودرو 1403/1/16


مرسدس بنز با معرفی AMG CLA۴۵ S Edition ۱، که تنها در تعداد ۲۵ دستگاه تولید شده، نمایشی از انحصار و تفرد را به بازار خودرو عرضه می‌کند. این مدل، که با ویژگی‌های منحصر به فردی همراه است، در اواخر سال جاری به نمایندگی‌های مرسدس بنز راه می‌یابد.

این مدل خاص با قیمتی معادل ۸۲۴۳۵ دلار (حدود ۵ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان) به بازار عرضه می‌شود، قیمتی که با توجه به انحصاری بودن آن، در بازار ایران با مرسدس بنز C کلاس ۲۰۱۴ با کارکرد کم، برابری می‌کند.

Edition ۱ با پکیج آیرودینامیک AMG، که شامل اسپلیتر جلویی بزرگ، اسپویلر عقب و دیفیوزر عقب بزرگتر است، به بازار عرضه می‌شود. نسخه انحصاری این مدل با خطوط نارنجی رنگ در لبه‌های پایینی جلو و عقب، دریچه‌های ورودی هوا، آینه‌ها و پنل‌های جانبی متمایز می‌شود.

در کابین، صندلی‌های پرفورمنس AMG با دوخت‌های نارنجی رنگ و نورپردازی داخلی ویژه، همراه با مارک CLA۴۵ S بر روی پشت سری‌ها، نمایی خاص به این خودرو می‌بخشند.

CLA۴۵ S با موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ AMG که ۴۱۶ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند، عملکردی قدرتمند ارائه می‌دهد. با جعبه دنده هشت سرعته دوکلاچه، این خودرو شتاب صفر تا صد را در تنها ۴.۰ ثانیه به انجام می‌رساند، تجربه‌ای هیجان‌انگیز برای علاقه‌مندان به سرعت.


مطالب مرتبط
BMW X2 2024: شاسی‌بلند اسپرت و لوکس برای جانبازان 1403/6/25
شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروی جک J4 توسط کرمان موتور 1403/6/22
شرایط ثبت نام نقد و اقساط کی ام سی EJ7 توسط کرمان موتور 1403/6/20
آئودی A3 و Q3 مدل 2024؛ هدیه‌ای ویژه از نادین خودرو به جانبازان 1403/6/19