ثبت نام یکپارچه ورود

کراس اوور لوکانو با ماموت به ایران می آید

کراس اوور لوکانو با ماموت به ایران می آید تیم تحریریه فونیکس کد 366 مدیران خودرو 1402/10/4


به گزارش منابع خبری، برند خودروسازی لوکانو (LUCANO) که در زمینه تولید خودروهای آفرودی فعالیت می‌کند، قرار است با گروه ماموت به ایران وارد شود. این برند در واقع تحت نام جکو (JAECOO) نیز شناخته می‌شود.

به گفته گزارشات، گروه ماموت ممکن است به عنوان شریک استراتژیک برند LUCANO عمل کند و این برند جدید خودرویی به زودی وارد بازار ایران خواهد شد. این خبر، سوالات بسیاری را درباره هویت این برند جدید ورودی به بازار ایران برانگیخته است.

 

Lucano - لوکانو

 

گزارشات نشان می‌دهد که حساب رسمی برند LUCANO با نام (Lucano.official) در رسانه‌های اجتماعی تأسیس شده است و انتظار می‌رود مسئولان این برند به زودی آخرین اخبار را درباره خود منتشر کنند. همچنین، اعلام شده است که LUCANO برندی با سطح بالایی در دسته خودروهای آفرود شهری است و تنوع گسترده‌ای از نمونه‌های با سوخت بنزین، برق، پیشرانه‌های هیبریدی و غیره را برای پوشش کامل بازار خودروهای شاسی‌بلند آفرود در اختیار مشتریان خود قرار خواهد داد.

از جمله همکاری‌های LUCANO، همکاری با گروه ماموت نیز اعلام شده است. گروه ماموت به عنوان یک گروه تجاری پیشرو با تجربه و قدرت در ایران شناخته شده است و در آسیای مرکزی شهرت و محبوبیت بالایی دارد. این گروه همچنین به عنوان شریک فولکس‌ واگن آلمان در ایران شناخته می‌شود.

lucano - لوکانو

به طور خلاصه، برند LUCANO با همکاری گروه ماموت، برندی معتبر و برجسته در زمینه خودروهای آفرود شهری است که در آینده نزدیک وارد بازار ایران خواهد شد. اولین مدلی که توسط این برند عرضه خواهد شد، مدل جکو J7 است که به نام لوکانو ۷ در ایران عرضه خواهد شد.

با ورود برند LUCANO به بازار ایران و همکاری با گروه ماموت، انتظار می‌رود که گزینه‌های بیشتری در دسته خودروهای آفرود شهری برای مشتریان ایرانی فراهم شود.


مطالب مرتبط
سایپا سیتروئن C3-XR را به بازار ایران آورد 1403/6/28
تیانا 2024، بازگشت پرقدرت یک سدان لوکس ژاپنی 1403/6/27
BMW X2 2024: شاسی‌بلند اسپرت و لوکس برای جانبازان 1403/6/25
شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروی جک J4 توسط کرمان موتور 1403/6/22